PREVÁDZKOVATEĽ INTERNETOVÉHO PORTÁLU PASKYALEPIDLA.SK
SMB Europe, s.r.o.
Ulica a číslo: Bokšanská 1345/9
Mesto a PSČ: 09101 Stropkov
Štát: Slovensko
IČO: 54421764
DIČ: 2121658517
IČ DPH: SK2121658517
PRACOVNÁ DOBA
PONDELOK | 08:30 – 17:30 |
UTOROK | 08:30 – 17:30 |
STREDA | 08:30 – 17:30 |
ŠTVRTOK | 08:30 – 17:30 |
PIATOK | 08:30 – 17:30 |
I. Preambula
Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú právne vzťahy podnikateľského subjektu SMB Europe, s.r.o., miesto podnikania: Bokšanská 1346/11 , 09101 Stropkov , Slovensko – IČO:54421764, DIČ: 2121658517, IČ DPH: SK2121658517, registrácia: Obchodný register Okresného súdu Prešov, oddiel: Sro, vložka č. 43615/P (ďalej len „PASKYALEPIDLA.SK“ alebo „predávajúci“) a jej zákazníkov (ďalej len „kupujúci“) (predávajúci a kupujúci spoločne ďalej len „Zmluvné strany“ alebo „zmluvné strany“ alebo jednotlivo „Zmluvná strana“ alebo „zmluvná strana“) pri nákupe produktov prostredníctvom internetového obchodu prevádzkovaného spoločnosťou SMB Europe, s.r.o. na internetovej stránke www.paskyalepidla.sk, pri dodaní a predaji produktov, prostredníctvom kúpnej alebo akejkoľvek inej súvisiacej zmluvy uzatvorenej medzi PASKYALEPIDLA.SK – SMB Europe, s.r.o. a kupujúcim prostredníctvom internetového obchodu (ďalej len „Zmluva“), ktorej neoddeliteľnou súčasťou sú tieto VOP. Zmluva a VOP upravujú vzťah predávajúceho a kupujúceho pri kúpe a dodaní produktu, ktorý je definovaný v Zmluve (ďalej len „produkt“ alebo „tovar“). Tieto VOP sú k dispozícii na jednotlivých portáloch predávajúceho a je tak umožnená ich archivácia a reprodukcia kupujúcim.
- Kontakty: SMB Europe, s.r.o. Bokšanská 1346/11 09101, Stropkov Slovensko
- Zákaznícka linka: tel.: (+421) 948 349 229, e-mail: info@paskyalepidla.sk
- Orgán dozoru: Inšpektorát SOI pre Prešovský kraj, Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov 1
- Odbor výkonu dohľadu: pr@soi.sk, tel. č. 051/772 15 97
- Zákazníkom je spotrebiteľ.
- Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti.
- Vyššia moc je skutočnosť spočívajúca v mimoriadnej, nepredvídateľnej, neodvrátiteľnej a nezavinenej udalosti.
- Internetový obchod má význam ako je tento uvedený v preambule vyššie.
- Objednávka má význam ako je tento uvedený v bode 1.4 týchto VOP.
Právne vzťahy predávajúceho so spotrebiteľom výslovne neupravené týmito VOP sa riadia príslušnými ustanoveniami zákon č. 108/2024 Z.z. zo dňa 24. apríla 2024 o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov, tento zákon nahrádza súčasné zákony
- zákon č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa,
- zákon č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a
- zákon č. 299/2019 Z. z. o dohľade a pomoci pri riešení neodôvodnenej geografickej diskriminácie zákazníka na vnútornom trhu.
Kupujúci odoslaním objednávky v zmysle týchto VOP potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito VOP, ktorých neoddeliteľnú súčasť tvorí reklamačný poriadok, a že s nimi súhlasí, a to v znení platnom a účinnom v momente odoslania objednávky. Kópiu VOP dostane kupujúci ako prílohu potvrdenia o prijatí objednávky na zadanú e-mailovú adresu.
Kupujúci si je vedomý, že mu kúpou produktov, ktoré sú v obchodnej ponuke predávajúceho, nevznikajú žiadne práva na používanie registrovaných značiek, obchodných názvov, firemných log či patentov predávajúceho alebo ďalších firiem, ak nie je v konkrétnom prípade osobitnou zmluvou dohodnuté inak.
Zjednodušenú faktúru obsahujúcu základné údaje Zmluvy dostane kupujúci na e-mailovú adresu, ktorú má kupujúci uloženú v zákazníckom účte (pri vytvorení elektronickej objednávky v rámci zákazníckeho účtu) alebo ktorú uviedol pri vytvorení elektronickej objednávky (pri vytvorení elektronickej objednávky bez registrácie). Kupujúci s týmto súhlasí.
Predaj tovaru v internetovom obchode je určený výlučne pre kupujúceho, ktorý tovar kupuje výlučne mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti alebo mimo rámca výkonu povolania, a ktorý sa na účely dane z pridanej hodnoty nepovažuje za zdaniteľnú osobu. Práva vyplývajúce z týchto VOP prislúchajú výlučne spotrebiteľom. Tieto VOP sa preto nevzťahujú na pripady, kedy osoba, ktorá má v úmysle kúpiť tovar od predávajúceho, koná pri objednávaní tovaru v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo v rámci výkonu svojho povolania. Všetok tovar predávaný v internetovom obchode je určený pre konečného spotrebiteľa a nie na účely podnikateľskej činnosti.
„Vyhlasujeme, že dáta slúžia len pre účely identifikácie pri nákupe v našom eshope a nebudú poskytnuté tretím osobám ani inak zneužité. Potvrdením registrácie súhlasím so zasielaním ponukových e-mailov z internetového obchodu firmy Igor Bujdoš SMB – www.paskyalepidla.sk, v súlade so zákonom č. 480/2004 Sb. O niektorých službách informačnej spoločnosti.“
Ponukové e-maily budú zasielané maximálne dvakrát do mesiaca a veľkosť jednotlivých e-mailových správ neprekročí 50kB. Službu zasielania noviniek e-mailom môžete kedykoľvek zrušiť na e-mailovej adrese: info@paskyalepidla.sk, alebo na uvedenej pevnej adrese.
Objednávky je možné uskutočniť i bez registrácie.
Uzavretie kúpnej zmluvy
1.1 Kupujúci si môže objednať tovar ponúkaný predávajúcim prostredníctvom internetového obchodu dostupného na stránke www.paskyalepidla.sk.
1.2 Úspešné vytvorenie elektronickej objednávky je možné buď (i) zaregistrovaním sa a založením zákazníckeho účtu na webovej stránke www.paskyalepidla.sk a následným vytvorením elektronickej objednávky alebo (i) vytvorením elektronickej objednávky bez registrácie a založenia zákazníckeho účtu. Pri registrácií a zriadení zákazníckeho účtu a taktiež pri objednávaní tovaru (bez ohľadu či ako registrovaný zákazník alebo ako neregistrovaný zákazník) je kupujúci povinný uvádzať pravdivé a úplné údaje. Údaje uvedené v zákazníckom účte je kupujúci povinný pri akejkoľvek zmene týchto údajov zmeniť aj v zákazníckom účte. Predávajúci nie je povinný preverovať správnosť údajov kupujúceho. Kupujúci je povinný zachovať mlčanlivosť o údajoch potrebných na prístup do jeho zákazníckeho účtu a berie na vedomie, že predávajúci nenesie zodpovednosť za porušenie tejto povinnosti zo strany kupujúceho. Kupujúci berie na vedomie a súhlasí s tým, že predávajúci je oprávnený zrušiť zákaznícky účet a to predovšetkým v prípade, ak kupujúci poruší svoje povinnosti zo Zmluvy. Kupujúci taktiež berie na vedomie, že zákaznícky účet nemusí byť dostupný nepretržite.
1.3 Akékoľvek ponuky tovaru v internetovom obchode sú nezáväzné a predávajúci nie je povinný uzatvoriť Zmluvu v súvislosti s prezentovaným tovarom.
1.4 Kupujúci vykoná objednávku výberom tovaru, ktorý chce kúpiť (určeného čo do množstva a druhu), kliknutím na príslušné tlačidla „Pridať do košíka“ a následným riadnym vyplnením elektronického objednávkového formulára na webovom rozhraní internetového obchodu, ktorý (elektronický formulár) elektronicky odošle predávajúcemu. Objednávku odošle kupujúci predávajúcemu kliknutím na príslušné tlačidlo „Objednať s povinnosťou platby“, čím zároveň kupujúci vysloví súhlas s týmito VOP.
1.5 Po odoslaní elektronickej objednávky kupujúcim, predávajúci objednávku zaregistruje a následne doručí kupujúcemu na e-mailovú adresu, ktorú má kupujúci uloženú v zákazníckom účte (pri vytvorení elektronickej objednávky v rámci zákazníckeho účtu) alebo ktorú uviedol pri vytvorení elektronickej objednávky (pri vytvorení elektronickej objednávky bez registrácie), potvrdenie o prijatí objednávky, v ktorom upovedomí kupujúceho o následnom procese preverenia dostupnosti objednaného tovaru a ktorého prílohou budú aktuálne VOP a reklamačný poriadok predávajúceho. Kupujúci berie na vedomie, že potvrdenie o prijatí objednávky nepredstavuje akceptáciu predávajúceho s návrhom kupujúceho na uzatvorenie Zmluvy zrealizovaného prostredníctvom elektronického objednávkového formulára na webovom rozhraní internetového obchodu.
1.6 Potvrdenie o prijatí objednávky obsahuje údaje:
- a) o názve a špecifikácii tovaru, ktorého predaj je predmetom Zmluvy;
- b) o konečnej cene tovaru a/alebo iných služieb;
- c) o preverovaní dostupnosti objednaného tovaru;
- d) prípadne iné údaje.
1.7 V prípade aktuálnej dostupnosti objednaného tovaru doručí predávajúci kupujúcemu na e-mailovú adresu, ktorú má kupujúci uloženú v zákazníckom účte (pri vytvorení elektronickej objednávky v rámci zákazníckeho účtu) alebo ktorú kupujúci uviedol pri vytvorení elektronickej objednávky (pri vytvorení elektronickej objednávky bez registrácie), potvrdenie o odoslaní objednaného tovaru, ktoré zároveň predstavuje akceptovanie návrhu kupujúceho na uzatvorenie Zmluvy zrealizovaného prostredníctvom elektronického objednávkového formulára na webovom rozhraní internetového obchodu. Zmluva vzniká odoslaním objednávky kupujúcim a potvrdením o odoslaní objednaného tovaru predávajúcim.
1.8 Kupujúci berie na vedomie, že predávajúci nie je povinný uzatvoriť Zmluvu, a to predovšetkým s osobami, ktoré podstatným spôsobom porušili svoje povinnosti voči predávajúcemu, alebo si objednali tovar v rozsahu, ktorý prekračuje obvyklé množstvá, ktoré môže bežná domácnosť rozumne spotrebovať.
1.9 Záväzné potvrdenie o odoslaní tovaru obsahuje údaje:
- a) o názve a špecifikácii tovaru, ktorého predaj je predmetom Zmluvy;
- b) o mieste, kde má byť tovar dodaný;
- c) o predávajúcom (obchodné meno, sídlo, IČO, číslo zápisu v obchodnom registri) a
- d) prípadne iné údaje.
1.10 V prípade, ak kupujúcemu nebude doručené potvrdenie o prijatí objednávky, považuje sa elektronická objednávka kupujúceho za nesprávne vyplnenú a predávajúci ju neakceptuje a nie je ňou viazaný.
1.11 Kupujúci zároveň berie na vedomie, že dostupnosť tovaru prezentovaného v rámci internetového obchodu je naviazaná na skladové zásoby predávajúceho a predávajúci preto negarantuje dostupnosť tovaru. V prípade, že si kupujúci objedná tovar, ktorý sa medzičasom t. j. medzi okamihom začatia vytvárania elektronickej objednávky až do okamihu odoslania objednávky predávajúcemu v zmysle týchto VOP, u predávajúceho vypredal a už nie je dostupný, zašle predávajúci kupujúcemu prostredníctvom elektronickej pošty správu o nedostupnosti tovaru. V prípade, ak nastane situácia opísaná v tomto bode týchto VOP, nie je predávajúci povinný akceptovať elektronickú objednávku a nie je ňou viazaný. Uvedeným nie je dotknuté ustanovenie bodu 1.3 týchto VOP. V prípade, ak kupujúci už uhradil cenu za ním objednaný tovar, budeme mu táto vrátená a to do 45 dní odo dňa doručenia správy o nedostupnosti tovaru a to rovnakým spôsobom, ako sa uskutočnila úhrada ceny.
1.12 Platnú a účinnú Zmluvu (vrátane dohodnutej ceny) možno meniť alebo rušiť len na základe dohody strán alebo na základe zákonných dôvodov.
1.13 Kupujúci má možnosť pred vlastným odoslaním objednávky túto skontrolovať a prípadne opraviť. V prípade, ak kupujúci dodatočne zistí nezrovnalosti medzi odoslanou objednávkou a potvrdením zaslaným predávajúcim, môže o tom upovedomiť predávajúceho prostredníctvom kontaktovania zákazníckeho servisu na tel. čísle (+421) 0948 349 229. Uzavretá Zmluva je predávajúcim archivovaná po dobu najmenej desiatich rokov od jej uzavretia, najdlhšie však na dobu podľa príslušných právnych predpisov, za účelom jej úspešného splnenia a nie je prístupná tretím nezúčastneným stranám. Informácie o jednotlivých technických krokoch vedúcich k uzatvoreniu Zmluvy sú zrejmé z týchto VOP, kde je tento proces zrozumiteľne popísaný.
1.14 Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzavretím Zmluvy, hradí kupujúci sám.
Cenník dopravy
SPÔSOB DOPRAVY | DO 200€ | NAD 200€ |
---|---|---|
REMAX kuriérska služba | 5,00 € | Zadarmo |
Osobný odber | Zadarmo | Zadarmo |
DPD kuriérska služba | 5,00 € | Zadarmo |
GLS kuriérska služba | 5,00 € | Zadarmo |
Cena prepravy zahŕňa možnosť sobotného doručenia a zákazník bude oboznámený SMS správou alebo e-mailom o spôsobe a dobe doručenia.
Reklamácia zásielky je možná do 3 dní od doručenia, za predpokladu, že poškodenie nebolo zjavné pri odovzdaní!
Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo ak je porušená ochranná páska, uplatnite reklamáciu priamo u prepravcu. Za škody vzniknuté pri preprave nenesie dodávateľ zodpovednosť.
Poštovné, ak nebude uvedené inak, je účtované vo výške 5 eur.
Cena nezahŕňa žiadne ďalšie služby, pretože ich Slovenská pošta neponúka. Pokiaľ nebude objednávajúci zastihnutý, dostane do schránky oznámenie o doručení zásielky. Zásielku si môže vyzdvihnúť na uvedenej pošte alebo požiadať o opätovné doručenie. U týchto zásielok nie je možná akákoľvek komunikácia s dopravcom a nemáme žiadnu možnosť zásielku ovplyvňovať či podrobne sledovať. Maximálna hmotnosť jedného balíka je 3 kg, v prípade vyššej hmotnosti bude cena doručenia vyššia.
POZOR! Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo ak je porušená ochranná páska, uplatnite reklamáciu priamo u prepravcu. Za škody vzniknuté pri preprave nenesie dodávateľ zodpovednosť.
Zásielka je zvyčajne doručená do 3 dní od odoslania. O odoslaní je zákazník informovaný e-mailom alebo SMS.
V balíku vždy nájdete daňový doklad. Záručná lehota začína plynúť dátumom uvedeným na doklade. Záručná lehota je uvedená u každého výrobku v detaile tovaru. V sporných prípadoch môže byť záručná lehota predĺžená o 5 (slovom päť) dní ako náhrada za čas dopravy.
V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (ďalej len „rozpor s kúpnou zmluvou“), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu odpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavky kupujúceho buď výmenou veci, alebo jej opravou; ak nie je takýto postup možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví v priebehu šiestich mesiacov odo dňa prevzatia veci, sa považuje za rozpor existujúci už pri jeho prevzatí, ak to neodporuje povahe veci alebo pokiaľ sa nepreukáže opak.
Na tovar poskytujeme záručnú dobu danú zákonom.
Odstúpenie od zmluvy kupujúcim
5.1 V zmysle ustanovenia § 19 zákon č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov má kupujúci právo od Zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu a to do 30 dní odo dňa prevzatia tovaru, pričom je nevyhnutné, aby bol v uvedenej lehote odoslaný formulár o odstúpení od zmluvy predávajúcemu.
5.2 Poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od kúpnej zmluvy spolu s formulárom odstúpenia od zmluvy bude kupujúcemu zaslané v potvrdení o prijatí objednávky a tým mu bude dané k dispozícii. Zároveň je tento formulár dostupný na stránke www.paskyalepidla.sk v sekcii Právo na odstúpenie od zmluvy.
5.3 V prípade odstúpenia od Zmluvy zasielaného poštou, kupujúci zašle odstúpenie od Zmluvy a tovar na adresu: SMB Europe, s.r.o. Bokšanská 1346/11 09101, Stropkov Slovensko. Uvedením nie je dotknuté právo kupujúceho postupovať v zmysle bodu 5.11 alebo 5.12 týchto VOP.
5.4 V prípade odstúpenia od Zmluvy zasielaného elektronicky e-mailom, kupujúci zašle odstúpenie od Zmluvy na e-mailovú adresu: info@paskyalepidla.sk a tovar na adresu: SMB Europe, s.r.o. Bokšanská 1346/11 09101, Stropkov Slovensko. Uvedením nie je dotknuté právo kupujúceho postupovať v zmysle bodu 5.11 alebo 5.12 týchto VOP.
5.5 Ak kupujúci odstúpi od Zmluvy, zrušuje sa od začiatku aj každá doplnková zmluva súvisiaca so zmluvou, od ktorej kupujúci odstúpil.
5.6 Tovar je kupujúci povinný vrátiť najneskôr do 30 dní od dňa odstúpenia od Zmluvy úplný, s kompletnou dokumentáciou, nepoškodený, čistý, pokiaľ možno vrátane originálneho obalu, v stave a hodnote, v akom tovar prevzal.
5.7 V prípade, že kupujúci odstúpi od Zmluvy a doručí predávajúcemu tovar, ktorého hodnota je znížená v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru, má predávajúci voči kupujúcemu nárok na náhradu škody vo výške hodnoty opravy tovaru a uvedenia tovaru do pôvodného stavu resp. predávajúci má právo požadovať od kupujúceho preplatenie zníženia hodnoty tovaru a kupujúci je o tejto skutočnosti upovedomený.
5.8 Pokiaľ sa jedná o spotrebný tovar (napr. kozmetika, drogistické výrobky a pod.), potom je možné od zmluvy odstúpiť, iba pokiaľ kupujúci dodá tovar nepoškodený a nepoužitý v neporušenom originálnom balení.
5.9 Pokiaľ kupujúci od Zmluvy odstúpi, vráti mu predávajúci bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní od doručenia oznámenia o odstúpení od Zmluvy a vrátenia tovaru všetky peňažné prostriedky, vrátane nákladov na dodanie, ktoré predávajúci prijal od kupujúceho na základe alebo v súvislosti so Zmluvou a v súvislosti s tovarom, vo vzťahu ku ktorému kupujúci odstúpil od Zmluvy. V prípade, ak kupujúci uhradil v súvislosti s dodaním nadrozmerného tovaru osobitný poplatok za dodanie daného druhu tovaru, bude mu tento tovar vrátený len v prípade, ak odstúpi od Zmluvy v rozsahu nadrozmerného tovaru. V prípade, ak kupujúci uhradí v súvislosti s dodaním tovar, pri ktorom je z dôvodu jeho rozmerov alebo objemu potrebná osobitná manipulácia pri jeho dodaní, osobitný poplatok za dodanie daného druhu tovaru, bude mu tento tovar vrátený len v prípade, ak odstúpi od Zmluvy v rozsahu takéhoto tovaru. Vrátenie peňažných prostriedkov sa uskutoční rovnakým spôsobom, ako sa uskutočnila úhrada ceny, za predpokladu, že kupujúci nepožiada o iný spôsob vrátenia peňažných prostriedkov a predávajúci s uvedeným spôsobom vrátenia peňažných prostriedkov bude súhlasiť. Predávajúci nie je ale povinný vrátiť peňažné prostriedky kupujúcemu skôr, ako kupujúci vráti tovar predávajúcemu alebo hodnoverným spôsobom preukáže, že tovar riadne odoslal predávajúcemu. Predávajúci nie je povinný uhradiť kupujúcemu dodatočné náklady, ak si kupujúci výslovne zvolil iný spôsob doručenia tovaru kupujúcemu, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia tovaru ponúkaný predávajúcim. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil kupujúci, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim.
5.10 Ak sa rozhodne kupujúci pre odstúpenie od Zmluvy v uvedenej lehote, odporúča sa pre urýchlenie vybavenia odstúpenia tovar doručiť na adresu predávajúceho spolu s priloženým sprievodným listom s prípadným dôvodom odstúpenia od kúpnej zmluvy (uvedenie dôvodu nie je podmienkou), s číslom nákupného dokladu a uvedeným číslom bankového účtu alebo s uvedením, či suma bude vyplatená v hotovosti.
5.11 Kupujúci berie na vedomie, že s výnimkou situácií podľa bodu 5.12, ak odstúpi od Zmluvy a využije možnosť vrátenia tovaru osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru, znáša priame náklady na vrátenie tovaru osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru predávajúci. Podmienkou na vrátenie tovaru osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru, pri ktorom znáša náklady na vrátenie tohto tovaru predávajúci, je predloženie vyplnenej návratky kupujúcim osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru. Návratka spolu s postupom jej vyplnenia sú dostupné na stránke www.paskyalepidla.sk v sekcii Právo na odstúpenie od zmluvy pričom vrátiť tovar spôsob v zmysle tohto bodu je možné tak v prípade vytvorenie elektronickej objednávky v rámci zákazníckeho účtu ako aj vytvorením elektronickej objednávky bez registrácie a založenia zákazníckeho účtu, pričom postup získania návratky a jej vyplnenia sa môže z technických dôvod líšiť pre jednotlivé spôsoby vytvorenia elektronickej objednávky.
5.12 V prípade odstúpenia od Zmluvy v rozsahu nadrozmerného nákladu sa pri vrátení nadrozmerného tovaru postupuje tak, že kupujúci si postupom opísaným na stránke www.paskyalepidla.sk v sekcii Právo na odstúpenie od zmluvy zvolí vrátenie nadrozmerného tovaru. Po uskutočnení daného kroku bude kupujúci kontaktovaný osobou poverenou predávajúcim za účelom prevzatia nadrozmerného tovaru a za účelom dohodnutia si termínu jeho prevzatia. Po prevzatí nadrozmerného tovaru osobou poverenou predávajúcim postupom v zmysle tohto bodu, obdrží kupujúci potvrdenie o prevzatí daného tovaru zo strany osoby poverenej predávajúcim.
5.13 S výnimkou situácie podľa bodu 5.11 a 5.12 týchto VOP znáša náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu kupujúci. Pri odstúpení od zmluvy kupujúci znáša priame náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty a kupujúci nevyužije možnosť vrátenia ani prostredníctvom osoby poverenej predávajúcim. Priame náklady spojené s vrátením tovaru nemožno primerane vypočítať vopred. Podľa dostupných informácií je predpokladaný odhad týchto nákladov v závislosti od veľkosti, hmotnosti tovaru, vzdialenosti, odkiaľ sa uskutočňuje vrátenie tovaru a od cien za ktoré kupujúcim vybraný prepravca poskytuje svoje služby vo výške od 3,00 – EUR.
5.14 V prípade, ak kupujúci nesplní niektorú zo svojich vyššie uvedených povinností podľa VOP, odstúpenie od zmluvy nie je platné a účinné a predávajúci nie je povinný vrátiť všetky preukázateľné platby podľa VOP kupujúcemu a zároveň má nárok na úhradu nákladov spojených s odoslaním tovaru naspäť kupujúcemu.
5.15 Informácie v súvislosti s právom kupujúceho odstúpiť od Zmluvy v zmysle § 3 ods. 1 písm. h) až j) Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku ako aj vzorový formulár na odstúpenie od Zmluvy sú obsiahnuté v prílohe č. 1 týchto VOP.
5.16 Kupujúci má okrem bodov vyššie právo odstúpiť od Zmluvy aj do troch (30) minút od odoslania objednávky v zmysle týchto VOP a to aj bez uvedenia dôvodu a pred okamihom dodania tovaru. Popis postupu odstúpenia od Zmluvy v zmysle tohto bodu VOP je dostupný na stránke www.paskyalepidla.sk v sekcii Storno objednávky. V prípade odstúpenia od Zmluvy v zmysle tohto bodu VOP nie je predávajúci povinný doručiť kupujúcemu ním objednaný tovar. Zároveň sa v takomto prípade bod 5.9 týchto VOP aplikuje primerane.
Odstúpenie od zmluvy predávajúcim
5.17 Predávajúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy z dôvodu, že došlo k takým závažným zmenám, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností predávajúceho vyplývajúcich zo zmluvy alebo z dôvodov vyššej moci, alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať, nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v lehote určenej týmito všeobecnými obchodnými podmienkami. Predávajúci je povinný o tejto skutočnosti okamžite informovať kupujúceho a vrátiť mu už zaplatenú cenu za tovar dohodnutý v zmluve v lehote do 30 dní od oznámenia o odstúpení od zmluvy a to rovnakým spôsobom ako sa uskutočnila úhrada kúpnej ceny.
Niektoré zásielky môžu byť rozdelené do viacerých balíkov. Poštovné zostáva bezo zmeny.
Všetky zásielky sledujeme až do ich doručenia, snažíme sa tak predchádzať problémom, ktoré pri doručovaní vznikajú.
AKO POSTUPOVAŤ PRI VRÁTENÍ TOVARU:
- Pripravte zásielku podľa popisu nižšie.
- Tovar, ktorý budete zasielať späť na adresu zašlite podľa popisu nižšie vami zvoleným prepravcom.
AKO ZÁSIELKU PRIPRAVIŤ
Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe. Vždy prosím použite baliaci papier či kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepeniu, popísaniu či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, odporúčame Vám tovar poistiť. Peniaze vám budú vrátené na bankový účet (nezabudnite ho uviesť) a to zvyčajne do 3 pracovných dní od obdržania zásielky. V prípade vrátenia tovaru bude suma znížená o prepravné náklady (neplatí pre reklamácie!).
8.1 K uvedeným cenám tovaru sa pripočítava poštovné podľa spôsobu a adresy dodania, nakoľko ide o doručenie tovaru priamo na adresu kupujúceho. Kompletné podmienky poštovného si môžete pozrieť na https://www.paskyalepidla.sk/doprava-a-platba/. Iné poplatky ani balné neúčtujeme.
8.2 Predávajúci si vyhradzuje právo ponúknuť kupujúcemu len vybrané spôsoby platby podľa vlastného uváženia a spôsoby platby kedykoľvek zmeniť.
8.3 Fakturačné údaje kupujúceho nie je možné meniť spätne po odoslaní objednávky.
Cenník za platbu
Spôsob platby | Poplatky | |
---|---|---|
Platba QR kódom v banke | bez poplatku | |
Prevod z účtu na účet | bez poplatku | |
Dobierka | 1,50 € |
Za účelom realizácie Zmluvy bude predávajúci spracúvať nevyhnutne potrebné osobné údaje kupujúceho v súlade s vnútroštátnymi právnymi predpismi o ochrane osobných údajov, najmä v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a NARIADENÍM EURÓPSKEHO PARLAMENTU A RADY (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (GDPR) a to v rozsahu a spôsobom uvedeným v Prehlásení o ochrane osobných údajov, ktoré je neoddeliteľnou súčasťou týchto VOP, a ktoré je dostupné na stránkach www.paskyalepidla.sk v sekcii Ochrana osobných údajov .
V prípade, že tovar, ktorý ste od nás dostali, je poškodený alebo nefunkčný, postupujte podľa reklamačného poriadku. Vrátenie tovaru z dôvodu odstúpenia od zmluvy je popísané v bode 6. Obchodných podmienok.
REKLAMAČNÝ PORIADOK
Výrobky, na ktoré sa vzťahuje právo uplatnenia reklamácie musia byť odovzdané na posúdenie ihneď po zistení závady, musia byť čisté a s náležitými dokladmi a popisom závady, prípadne označeným miestom závady.
AKO POSTUPOVAŤ
Na tovar zakúpený na PASKYALEPIDLA.SK sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov. Ku každému tovaru je priložená faktúra, ktorá slúži ako záručný doklad.
Postup vrátenia tovaru alebo jeho reklamácia
- Tovar pripravte a bezpečne zabaľte.
- Priložte sprievodný dopis s popisom závady
- Priložte kópiu nákupného dokladu a vašu spätnú adresu.
- Číslo bankového účtu v tvare IBAN pre prípad vrátenia peňazí.
Reklamáciu na tovar môžete uplatniť a vo formulári je potrebné uviesť:
- Dôvod reklamácie
- Detaily produktu, ktorý si želáte reklamovať
- Spôsob, akým si želáte v prípade schválenia reklamáciu vyriešiť:
-
- Výmenou tovaru za nový tovar
- Vrátením peňazí
Tovar, ktorý si želáte reklamovať nám zašlite čistý, spolu s vyplneným formulárom na adresu
Igor Bujdoš SMB – paskyalepidla.sk – Bokšanská 1345/9 – 09101 Stropkov – Slovensko
Email: info@paskyalepidla.sk
Telefón: (+421) 948 349 229
Pošta umožňuje zasielať balíky dvoma spôsobmi: “zaslať na adresu” a “zaslať na poštu”. Aby bola zásielka doručená priamo k nám, zašlite ju priamo na adresu. Reklamovaný tovar je možné priniesť na uvedenú adresu aj osobne.
O vybavení reklamácie Vás budeme informovať ihneď po jej spracovaní, ktoré prebehne v čo najkratšom čase, v prípade potreby posúdenia stavu reklamovaného tovaru najneskôr do 30 dní.
Ďakujeme Vám za čas, ktorý ste strávili prečítaním obchodných podmienok.
Váš tím protismykovepasky.sk
Tieto podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 1.10.2024